ANTONY MORATO
W roku 2007, włoskie rodzeństwo, Lello, Giovanii oraz Tania Caldarelli założyło firmę Antony Morato.
Stworzona jako „napędzana trendem” z doskonałą relacją wartości do ceny nowa marka, błyskawicznie i wyjątkowo efektywnie stała się ważnym graczem na europejskim rynku mody męskiej. Wspierana przez młodzieńczą postawę i zapał marka wykreowała własny charakterystyczny styl zarówno w bardzo szerokim asortymencie dostępnych produktów jak i w oryginalnej strategii komunikacji z klientem.
Początkowo wprowadzona tylko we Włoszech marka szybko zdobyła lojalną grupę klientów i urosła do rozmiarów międzynarodowego gracza. W 2011 roku, zaledwie po pięciu latach działalności, firma doszła do wymiarów produkcji na poziomie czterech milionów sztuk, sprzedawanych w prawie 3000 sklepów na całym świecie. Te wyniki czynią firmę Antony Morato jedną z najszybciej rozwijających się męskich firm odzieżowych w ostatnich 20 latach.
Obecnie Antony Morato jest sprzedawany w 30 salonach monomakowych umiejscowionych w strategicznych lokalizacjach w Europie, Azji, Ameryce Południowej, jak również w doskonale dobranej sieci sklepów multimarkowych w ponad 50 krajach.